Σελίδες

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Σ' ένα τραγούδι /χάθηκα

Tα τραγούδια είναι /οι πιο ωραίοι ''κλέφτες''
Παίρνουν ''κρυφά'' τις αναμνήσεις σου /στιγμές απ ' το παρελθόν
Και στις επιστρέφουν ως ''λάφυρα'' της μνήμης /όταν τις χρειαστείς ...
Σ' ένα τραγούδι /χάθηκα ''μέσα'' μου  /κι αυτό το βράδυ.(Μ.Λ)

Το τραγούδι "Χάθηκα μέσα στη ζωή μου" από το θεατρικό έργο της Λούλας Αναγνωστάκη "Διαμάντια και Μπλουζ" (1990-91) γράφτηκε ειδικά για τη φωνή της Τζένης Καρέζη και δεν επιτρέπεται καμιά άλλη επανεκτέλεση. Ελένη Καραΐνδρου.
Ήταν η τελευταία παράσταση της Τζένης..





Στίχοι: Γιώργος Λεκάκης

Ερμηνεία -Μ.Λιδάκης 
Μουσική: Αρμός
Cd: Αμόνι και νερό

Αμόνι και νερό, έτσι ήταν η αγάπη σου
με έλουζε με φως, μα εγώ ήμουν σκοτεινός

αμόνι και νερό, έτσι ήταν η αγάπη σου
στο πέλαγο γυαλί, τη νύχτα ανατολή

και χάθηκες και χάθηκα, μαράθηκες μαράθηκα
πριν πούμε σ' αγαπώ εμείς οι δυο

και χάθηκες και χάθηκα σαν καραβάκια χάρτινα
που πήρε η βροχή κι η ενοχή


Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Μίκης Θεοδωράκης

Χάθηκα,
Μέσα στους δρόμους που μ' έδεσαν για πάντα

Μαζί με τα σοκάκια, μαζί με τα λιμάνια

Χάθηκα, Γιατί δεν είχα τα φτερά και είχα εσένα Κατινιώ
Γιατ' είχα όνειρα πολλά
Και το λιμάνι, 
και το λιμάνι είναι μικρό
Γιατ' ήμουν πάντα μόνος
Και θα 'μαι πάντα μόνος.


Στίχοι: Στέλιος Χατζημιχαήλ.
Μουσική: Γιώργος Σταυριανός.
Πρώτη εκτέλεση: Ελένη Βιτάλη, στον δίσκο «Άνεμος είναι», 1990.

Δρόμοι που χάθηκα
με σένα πλάι μου
δεν είσαι εδώ
σκιά που έφυγε
μέσα στη θύμηση
ήσουν εσύ

Σβήνεις και χάνεσαι
κι όμως ξανάρχεσαι
κι ακροβατώ