Τετάρτη, 26 Ιουνίου 2013

'Ετσι θα περνούν οι μέρες...

Μπορείτε να το ακούσετε στη φωνή μου, να το διαβάσετε για «πνίγεται m στις αναμνήσεις από τα πράγματα που μπορεί να« face.I μου t αντικαταστήσει.
''πες μου αν μ' αγάπησες όσο η νύχτα την 

σιωπή''


H νύχτα οχυρώνει τη σιωπή μου...


Ο,τι είπες γράφτηκε στην άμμο /πέρασε 


πάνω της ο αμείλικτος χρόνος /ο καιρός ο


 θεριστής ..Έσβησε όλα τα ίχνη...

Αύριο θα ταξιδέψουμε μαζί σε κάποια άλλη διάσταση/ θα μας πληγώνει ένας ήλιος λαμπερός και μια ξένη θάλασσα θα μας χωρίζει.
'Ετσι θα περνούν οι μέρες...
Κι εγώ ;
Πάντα  θα αναζητώ το πρόσωπό σου στο δικό μου / που  το πήρες φεύγοντας ...
(Μ.Λαμπράκη)


Με τους Περαστικούς :Λιζέτα Καλημέρη

Στίχοι :Ελένη Φωτάκη-Μουσική :Γ.Καζαντζής 

Αν ξέμαθες να μ`αγαπάς

κι αν είναι να σε χάσω


πες το,προτού προφτάσω


να το μαντέψω εγώ.


Αλύπητα πριν λυπηθώ


πριν σκίσω το μετάξι


να δεις τι μου`χες τάξει


και τι θα νοσταλγώ.





Η λύπη αυτή θα ξεχαστεί

και θα`ρθει λύπη άλλη


θα με ξηλώσει πάλι


σα να`μουνα κλωστή.

Αν σου φωνάξω μην ακούς


δε φτάις που επιμένω


τον έρωτα να δένω


με τους περαστικούς.

Αν ξέμαθες να μ`αγαπάς

κι αν είναι να μ`αφήσεις


πες το,πριν με δακρύσεις


σα να`μουν Παναγιά.



Αλύπητα κι αν λυπηθώ



κι αν τα μαλλιά μου λύσω

το δρόμο να σου κλείσω,


προσπέρνα με και γειά.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...